Boermarke B.V.

“Natuurlijk heb je na een aantal subsidieaanvragen soms wel het idee dat je deze ook intern, op eigen kracht goed zou moeten kunnen afhandelen. En toch beginnen wij daar maar niet aan. Want het is niet niks, het juist formuleren van een subsidieaanvraag. Je moet precies de juiste toon aanslaan, de juiste formuleringen kiezen. Ja, als ons iets duidelijk is geworden, dan is het dat effectief communiceren met subsidieverlenende instanties echt specialistisch werk is.

“Effectief communiceren met subsidieverlenende instanties is echt specialistisch werk’’

– Laurent Stockmann, financieel directeur bij Boermarke

 

Over specialistisch werk… Daar is zeker ook sprake van wanneer een subsidie succesvol is binnengehaald. Dan worden ons in het kader van de controle door de desbetreffende subsidieverlenende instantie niet zelden vragen gesteld. De beantwoording daarvan, het ook daarin kiezen van de juiste bewoordingen en beschrijvingen is ook echt een specialisme.

Op beide fronten staat Leap ons nu al zo’n drie jaar met raad en daad bij. Gemiddeld zo’n twee keer per jaar steken wij en Leap de koppen bij elkaar. Tot volle tevredenheid. En met succes, zeker!”

Over Boermarke

Boermarke is desserts. Gekoelde en diepgevroren desserts. In alle soorten en maten: vla, roomijs, yoghurt, mousse, pap, kwark, fruitproducten, noem maar op. De lekkerste desserts, gemaakt op basis van zuivel of met plantaardige ingrediënten. Gemaakt met maar één doel: mensen verantwoord laten genieten, elk moment van de dag.

Meer informatie?

Thomas Boerrigter
Senior Consultant

t.boerrigter@leap.nl