Team Office Management

Office

Zorgen dat iedereen binnen de organisatie prettig kan werken, in de werkomgeving op kantoor maar tegenwoordig ook thuis. Het plannen van afspraken voor collega’s met op z’n tijd een leuke attentie of telefoontje om te vragen hoe het gaat. Als “lid” van team Office bij Leap ben je een manusje van alles en het eerste aanspreekpunt.

 

Wat zijn de ervaringen van Sascha, Charissa en Karlijn bij Leap, lees snel verder.

Sascha Kersten

Sascha Kersten | Office Manager

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!”

Door de diversiteit in mijn takenpakket is geen dag hetzelfde. Van het onderhouden van het koffieapparaat tot het plannen van een businesstrip. Dagelijks beantwoordt ik vragen van klanten en collega’s en regel ik alle facilitaire zaken op onze 3 vestigingen. Ik beheer het steeds groter wordende wagenpark, houd alle administratieve zaken in o.a. onze Portals op orde en zorg voor alle lief & leed attenties binnen de organisatie maar ook daarbuiten. Agenda’s beheren en planningen maken is elke keer weer een leuke uitdaging omdat ik een zo efficiënt mogelijke dagindeling voor mijn collega’s wil maken.

In 2019 heb ik mijn omgeschoold tot Office manager met een opleiding via Schoevers. Ondertussen ben ik nu ruim 2 jaar werkzaam bij Leap. Zij gaven mij de kans om te groeien in mijn functie ik krijg alle ruimte om mij continu te blijven ontwikkelen. Daarnaast kan ik veel van mijn creativiteit kwijt in mijn werk door het aanpassen van bestaande processen of het organiseren van een bedrijfsborrel e.d.

Ik ben graag fysiek bezig en zit eigenlijk nooit stil daarom ben ik 2/3 keer per week te vinden in de sportschool (crossfit) en voor een bouwkundige klus draai ik ook zeker mijn handen niet om. Samen met mijn man en 2 kinders wonen we in ons eigenhandig gebouwde huis en sta ik te springen om weer eens een fijn festival te bezoeken.

s.kersten@leap.nl | Bekijk Sascha’s LinkedIn profiel

Charissa Hendriks | Office Manager

“Tevreden collega’s om mij heen, daar krijg ik energie van. Geen dag is hetzelfde en dat is wat ik juist zo leuk vind.”

De dag begint al vroeg. Het eerste half uur wordt vaak besteed aan elkaar bijpraten terwijl de eerste kop koffie/thee wordt gezet. Dan is het tijd om de balans op te maken en werk ik mijn mail bij. De rest van de dag varieert van het opstellen van overeenkomsten tot het inplannen/bijwonen van afspraken.

Wanneer we op kantoor werken, lunchen we eigenlijk altijd gezamenlijk. Na de lunch is het tijd om met onze Leap ambassadeur Mr. CHO (tevens mijn thuishond Cooper) een rondje te wandelen.

Ooit ben ik begonnen als BBL studente bij Leap, inmiddels 9 jaar later heb ik een afgeronde opleiding HRM en ben nu bezig met m’n bachelor Organisatiepsychologie. Mezelf ontwikkelen is iets wat ik hoog in het vaandel heb staan, je bent immers nooit uitgeleerd.

c.hendriks@leap.nl | Bekijk Charissa’s LinkedIn profiel

Charissa Hendriks
Karlijn Hubbers

Karlijn Hubbers | Senior Office Manager

“De diversiteit en mogelijkheden binnen Leap zorgen voor afwisseling en uitdaging, dat houdt mij scherp.”

Met mijn diploma Office Management van Schoevers op zak ben ik begonnen als Office Manager bij Leap en inmiddels zijn we met een team van drie! We hebben de vele werkzaamheden kunnen verdelen en hebben naast gezamenlijke taken ook een eigen takenpakket. Na het behalen van mijn NIMA-A diploma ben ik tegenwoordig vooral bezig met de Marketing & Communicatie. Schrijven, redigeren en up-to-date houden van de website zijn onder andere werkzaamheden die hierbij horen. Bij Leap krijg je de kans om jezelf te blijven ontwikkelen, dé reden dat ik hier al bijna een decennium werk.

Naast het werken bij Leap houd ik ervan om in mijn vrije tijd vooral creatief bezig te zijn, van schilderen tot de plantjes in de tuin verzorgen. Organiseren doe ik niet alleen bij Leap maar ook naast mijn werk sta ik vooraan bij het regelen van een feestje. Ter ontspanning vind ik het heerlijk om een stuk te gaan wandelen in het bos met mijn gezin en onze lieve hond Matz.

k.hubbers@leap.nl | Bekijk Karlijn’s LinkedIn profiel

Meer weten?